Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové řízení firmy
Řičánek, Michal ; Plotěný, Karel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci nákladů na jednotlivé marketingové aktivity. Obsahuje analýzu těchto aktivit ve zvolené společnosti včetně jejich hodnocení a návrhu na optimální strukturu. Závěrem práce jsou doporučení vedoucí ke zlepšení využívání marketingu ve společnosti.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Dohnálek, Petr ; Jégl, Adam (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace.
Marketingový mix společnosti Beghelli - Elplast, a.s.
Bonomová, Nella ; Hrazdira, Radek (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Beghelli-Elplast, a.s. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska a poznatky marketingového mixu s konkrétním zaměřením na zákazníky. Praktická část obsahuje rozbor a zhodnocení již stávajícího marketingového mixu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení a inovování již zavedeného marketingového mixu, který povede nejen k nalezení nových potencionálních a věrných zákazníku ale především k posílení jména společnosti a tvorbě zisku.
Návrh opatření pro rozvoj značky
Knopp, Ondřej ; Straka, Martin (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje značky konkrétního produktu moravské konstruktérské a inženýrské společnosti SIGMA Motor, kterým je dvousedadlový sportovní automobil, určený k rekreačnímu využití na běžných komunikacích i k závodění na okruzích. V první části práce bude provedena rešerše, zaměřená na teoretická východiska v oblasti trhu, zákazníků a budování a řízení značky. V analytické části práce jsou aplikovány metody strategické analýzy na daný podnik a produkt, za účelem zanalyzování aktuální situace podniku a jeho okolí, zmapování jejího aktuálního vnímání ze strany potenciálních zákazníků, zhodnocení potenciálu vybraného trhu a postavení firmy vůči konkurenci. V návrhové části bude, na základě poznatků z analytické části, definována identita značky a konkrétní prvky značky a návrh komunikační strategie značky.
Návrh strategie řízení obchodu ve společnosti
Polčíková, Lucie ; Fialová, Alena (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat návrhem strategie řízení obchodu ve společnosti. V první části se budu věnovat teoretickým poznatkům souvisejícím s maloobchodem. V druhé části představím společnost. Dále jsem spolupracovala s družstvem Jednota, spotřební družstvo v Mikulově, které mi poskytlo potřebné informace, díky kterým jsem mohla analyzovat současný stav maloobchodní prodejny. Na základě současného stavu maloobchodní prodejny, jsem vytvořila návrh zlepšení.
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Bureš, Pavel ; Kameník, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh rozvoje obchodních aktivit cestovní kanceláře Pux Travel. Práce popisuje a hodnotí současnou situaci cestovní kanceláře, analyzuje obecné, oborové i vnitřní prostředí firmy a výsledky shrnuje ve SWOT analýze. Na základě této analýzy jsou v návrhové části práce vypracovány návrhy pro rozvoj obchodních aktivit, jejichž realizace by podniku měla přinést zvýšení jeho konkurenceschopnosti na trhu.
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Žák, Jaroslav ; Složil, Karel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti“ se zaměřuje prostřednictvím získaných teoretických poznatků a informací obsažených v analytické části práce na návrh možné podoby komunikačního mixu sledované společnosti, který by bylo možné realizovat v praxi.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Lavický, Jindřich ; Ing.Pavel Škorpík (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje vysvětlení základních pojmů a principů využívaných v problematice informačních systémů. Součástí diplomové práce jsou analýzy stávajícího stavu informačního systému ve vybrané firmě a posouzení jeho efektivnosti. Na základě těchto analýz je navrhnut soubor řešení pro zlepšení stávajícího stavu informačního systému a to jak z hlediska vyváženosti, tak i efektivnosti IS.
Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Smolík, Kamil ; Jelínková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy je vypracovaná marketingová strategie, která obsahuje souhrn doporučení a návrhů, včetně jejich časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení.
Strategie rozvoje malé firmy - autoservisu
Španár, Tomáš ; Hostin, Tomáš (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá stratégiou rozvoja malého podniku. Cieľom praxe je navrhnúť stratégiu rozvoja, ktorá bude uplatnená v praxi. Zvláštna pozornosť je pri návrhu venovaná analýze prostredia v ktorom podnik pôsobí. Na základe zozbieraných údajov je vyhodnotený a vybraný najlepší variant rozvoja.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.